کلبه نشاط

کلبه نشاط

*احساست را به خدا بسپار*
کلبه نشاط

کلبه نشاط

*احساست را به خدا بسپار*

خدا فقط بگو که هستی

دنبال نشانه میگردم لحظه هایی که بی قرارم


اینکه بگویی:بنده جان صبور باش


اینکه بگویی:من همه ی حرفهایت را شنیده ام تمام بغضهایت را دیده ام ....من کمکت میکنم


و من آرام تر از همیشه به آسمان نگاهی میکنم و چشمکی میزنم میگویم:خداجانم باورت دارم


اصلا مگر غیر تو که را دارم؟!!مگر این مشکل به دست کسی غیر تو میتواند حل شود؟!


و جواب میدهم "نه" و میگویم"خداجان فقط خودت بهترین گشایش گری



Image result for ‫خدا‬‎



نظرات 1 + ارسال نظر

روزهای رفته زندگی را ورق میزنم
چه خاطراتی که زنده نمیشوند
چه روزها که دلم میخواست تا ابد تمام نشود
چه روزها که هر ثانیه اش یک سال گذشت
چه فکرها که ارامم کرد
چه فکرها که روحم را ذره ذره فرسود
چه لبخندهایی که بی اختیار برلبانم نقش بست
چه اشکهایی که بی اراده از چشانم سرازیر شد
چه آدمها که دلم را گرم کردند وچه آدمها که دلم را شکستند
چه چیزها که فکرش را هم نمیکردم وشد
چه آدمها که شناختم و چه آدمها که فهمیدم هیچگاه نمیشناختمشان
وچه........
وسهم من از این همه , یادش بخیر میشود
کاش ارمغان روزهایی که گذشت
آرامشی باشد از جنس خدا
آرامشی که هیچگاه تمام نشود.....

آرامشی از جنس خدا برایتان آرزومندم تا ابد
ممنون از حضورتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.