کلبه نشاط

کلبه نشاط

*احساست را به خدا بسپار*
کلبه نشاط

کلبه نشاط

*احساست را به خدا بسپار*

پاییز به یغما می رسد

دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
گله ها را بگذار!
ناله ها را بس کن!
روزگار گوش ندارد که تو هی شِکوه کنی!
زندگی چشم ندارد که ببیند اخم دلتنگِ تو را…
فرصتی نیست که صرف گله و ناله شود!
تا بجنبیم تمام است تمام!!
مهر دیدی که به برهم زدن چشم گذشت….
یا همین سال جدید!!
باز کم مانده به عید!!
این شتاب عمر است …

من و تو باورمان نیست که نیست…!❣



من از این نفس از این بی سرپا خسته شدم

من از این نفس از این بی سر پا خسته شدم
خودم از دست خودم آه خدا خسته شدم
اینکه هر روز بیایم تو مرا عفو کنی
بروم باز خطا پشت خطا خسته شدم
من از این چشم که جز تو همه را می بیند
از همین کوری و این منظره ها خسته شدم
به همه وعدۀ جبران محبت دادم
جز تو ای خوب... از این رسم وفا خسته شدم
لا اقل کاش دمی شکر گذارت بودم
من از این لال زبانی به خدا خسته شدم
ای که ناگفته همه حاجت ما را دادی

قسمتم کن بروم کرببلا خسته شدم



Photo