کلبه نشاط

کلبه نشاط

*احساست را به خدا بسپار*
کلبه نشاط

کلبه نشاط

*احساست را به خدا بسپار*

آدمها

این روزها ، آدمها سرشان شلوغ است . کسی حوصله خدا را ندارد . کسی حال او را نمی پرسد . کسی برایش نامه نمی نویسد ؛ اما تواین کار را 


بکن . 


توحالش را بپرس . تو چیزی برایش بنویس ، ساعت هایت را با او قسمت کن ، ثانیه هایت را هم . خدایا! من همانی هستم که وقت و بی وقت 


مزاحمت می شوم ؛ همانی که وقتی دلش می گیرد و بغضش می ترکد ، می آید سراغت .


عرفان نظر آهاری_ نامه های خط خطی



Related image

مدادرنگی

ما انسان ها
مثل مداد رنگی هستیم،
شاید رنگ مورد علاقه ی یکدیگرنباشیم !
اما روزی
برای کامل کردن نقاشی هایمان
دنبال هم خواهیم گشت !
به شرطی که
همدیگر را تا حد نابودی نتراشیم

Image result for ‫عکس مدادرنگی‬‎



پاییز

همه می گویند پاییز فصل دلتنگیست

فصل گریه و بغض  بغضی  از روی نابودی

همه اشکشان دم مشکشان است  وقتی زیر باران اند

برخی پاییز را عاشقانه میخوانند و برخی  فصلی سرشار از غم وماتم و دلتنگی

اما من می گویم اگر عاشق و شادباشی حتی زیر باران پاییزی هم عشق راتجربه میکنی ، عشق به خدا

 و اگر تنها و دلشکسته باشی  همه جا برایت چیزی جز باران دلتنگی نیست  


یادت باشد زیر باران  چه شاد باشی چه غمگین  ، خدا هوایت را خیلی دارد


Related image

زندگی جاریست

می روم در ایوان، تا بپرسم از خود
زندگی یعنی چه؟
مادرم سینی چایی در دست
گل لبخندی چید، هدیه اش داد به من
خواهرم تکه نانی آورد، آمد آنجا
لب پاشویه نشست
پدرم دفتر شعری آورد، تکیه بر پشتی داد
شعر زیبایی خواند و مرا برد، به آرامش زیبای یقین
با خودم می گفتم :
زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست

زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست

رود دنیا جاریست …

سهراب سپهری